جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۷
کد خبر: ۱۳۶۹۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

خوانش کودکانه‌ی «هتی هیس هیس» در خانه‌فرهنگ باصفا

خوانش گروهی «هتی هیس هیس- ماری که دمش گره خورده بود»، برای کودکان آرزوهای بزرگ در خانه‌فرهنگ باصفا اجرا می‌شود.

خوانش کودکانه‌ی «هتی هیس هیس» از مجموعه قصه‌های شیرین جنگل در خانه‌فرهنگ باصفا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کارگاه خوانش گروهی قصه برای کودکان ۵ تا ۷ سال، با داستان «هتی هیس هیس» اثر ملانی جویس و ترجمه‌ی مژگان شیخی، از مجموعه قصه‌های شیرین جنگل، همراه با نمایش عروسکی، از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ روز چهارشنبه، ۱۳ دی ۱۴۰۲ در خانه‌فرهنگ باصفا برگزار می‌شود.

ملانیا جویس، نویسنده مجموعه قصه‌های شیرین جنگل، در ناتینگهام انگلستان متولد و بزرگ شده است. او زندگی حرفه‌ای خود را به عنوان سردبیر کتاب کودکان آغاز کرد. اما پس از هشت سال، این شغل را رها كرد تا به نویسنده آزاد تبدیل شود. او از سال ۲۰۰۱ تاکنون بیش از پنجاه كتاب برای كودكان نوشته است.

کارگاه خوانش گروهی قصه با مشارکت کانون آرزوهای بزرگ و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد فضایی آموزنده و همراه با خلاقیت، با حضور آرزو مصطفی، نویسنده کتاب کودک، برای کودکان پنج تا هفت سال برگزار می‌شود و پس از پایان خوانش قصه، برای آنان، نمایش عروسکی اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه‌فرهنگ باصفا در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفا آذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴۴۰۹۸۷۴۸ تماس بگیرند.

نظر شما